Friday, July 3, 2020

Warih Chalet - Jalan Kaki Je Boss Sampai Pantai


Encik, chalet ni dengan pantai jauh tak.?

Kami selalu terima pertanyaan daripada bakal tetamu kami yg ingin tahu kalau mereka sewa #WarihChalet berapa lama masa nak mandi laut.

Nahh... korang tengok sendiri, agak²nya berapa langkah nak sampai ke pantai... samada sepelaung atau sepuntung rokok... he.. he...

Nih baru betul² Beach Front.. !


Warih Chalet Beachfront Malacca-

#sepelaung #sepuntungrokok #taktipu
#50langkahsampaipantai #SiapWifi

Tuesday, June 16, 2020

Warih Homestay - Testimoni Tetamu Selepas PKPB

Warih-Homestay-Testimoni-Pn-Ayu-Selepas-PKPB
Warih-Homestay-Testimoni-Pn-Ayu-Selepas-PKPB
Pn Ayu sekeluarga menjadi tetamu pertama kami selepas PKPB tamat. Beliau hadir dari Kuala Lipis, Pahang datang ke Serdang, Selangor atas urusan kerja.

Alhamdulillah, kami masih berjaya mengekalkan momentum keselesaan kepada tetamu yang menginap di #WarihHomestay walaupun tidak dapat beroperasi selama 3 bulan.

TERIMA KASIH PN AYU !

TERIMA KASIH FRONTLINERS !!

- Warih Homestay -

#MRTSerdang  #UPMSerdang #StadiumTertutupMPSJ
#BerylsChocolate  #G2GAnimalGarden #HospitalSerdang
#MAEPS #MIECC #Uniten #IUKL #KonvokesyenUPM #KonvoMARA
#TIMEFibreBroadband #500Mbps #Bedosuptekau #Testimoni #6Bintang
#PKPB #StopCovid19 #KitaMestiMenang

Sunday, June 7, 2020

Warih Homestay - PKP Dibuka Semula Mulai 12 Jun 2020

Warih-Homestay-PKPP-2020
Warih-Homestay-PKPP-2020
Warih Homestay bakal dibuka kembali mulai 12 Jun 2020.

Jumpa korang kat sana.. !

TERIMA KASIH FRONTLINERS !
TERIMA KASIH WIRA NEGARA !

#WarihHomestay
#PKPP   #kitaberjaya   #bolehrentasnegeri
#StopCovid19 #NoCoronavirus

Thursday, April 2, 2020

Warih Homestay - Tangguh Operasi Sepanjang Tempoh PKP

Warih-Homestay-Tangguh-Operasi-Sempena-PKP
Warih-Homestay-Tangguh-Operasi-Sempena-PKP
Kesemua Cawangan Warih Homestay Telah Ditangguhkan Operasinya Sepanjang Tempoh PKP Ini.

- Harap Maklum -

Together We Fight COVID-19

#WarihHomestay
#dudukrumah   #kitajagakita   #solatberjemaah
#FightCovid19 #Coronavirus

Monday, March 23, 2020

Warih Homestay - Stay Home

Warih-Homestay-StayHome-StaySave-StaySane
Warih-Homestay-StayHome-StaySave-StaySane
Together We Fight COVID-19

#WarihHomestay
#StaySafe #StayHome #StaySane
#FightCovid19 #Coronavirus

Thursday, March 12, 2020

Warih-Homestay-Testimoni-Zulaika-Florist

Warih-Homestay-Testimoni-Zulaika-Florist
Warih-Homestay-Testimoni-Zulaika-Florist

Berbaloi... Berbakul²

Bukan kami angkut bakul sendiri tapi ini lah testimoni guest yang pernah menginap di #WarihHomestay.... Jutaan terima kasih kepada Pn Zulaika sekeluarga. Moga kita berjumpa di waktu yang lain.

Kami doakan agar perniagaan Pn Zulaika semakin maju dan diberkati Allah.... Aminn...🤚🏻✋🏻


- Warih Homestay -

#MRTKajang  #UPMSerdang #OUMBangi #SateSamuri
#BerylsChocolate  #G2GAnimalGarden #HospitalSerdang
#MAEPS #MIECC #Uniten #IUKL
#MaxisFibreBroadband #Bedosuptekau #Testimoni #6Bintang