Showing posts with label Konvo. Show all posts
Showing posts with label Konvo. Show all posts

Tuesday, March 3, 2020

Warih Homestay - Testimoni Cik Fatin

Warih-Homestay-Testimoni-Cik-Fatin
Warih-Homestay-Testimoni-Cik-Fatin
Kali ini kami menerima tetamu dari Batu Pahat iaitu Cik Fatin bersama keluarga beliau yang menginap di #WarihHomestay kerana menghadiri konvokesyen adik beliau di #MAEPS sempena Konvokesyen Perdana IPMA 2020.

Ini testimoni beliau sekeluarga. Insya Allah boleh repeat lama sket, Cik Fatin... he he...

Kami doakan moga adik Cik Fatin terus berjaya dalam bidang pekerjaan yang diceburi selepas ini... Aminn...

- Warih Homestay -

#MRTSerdang  #UPMSerdang #StadiumTertutupMPSJ
#BerylsChocolate  #G2GAnimalGarden #HospitalSerdang
#MAEPS #MIECC #Uniten #IUKL #KonvokesyenUPM #KonvoMARA
#TIMEFibreBroadband #500Mbps #Bedosuptekau #Testimoni #6Bintang

Monday, November 5, 2018

Warih Homestay - Adik Tn Ilmi Berjaya Genggam Ijazah Pada Konvokesyen UPM Ke 42

Warih-Homestay-Adik-Tn-Hilmi-Konvo-UPM-Ke-42
Warih-Homestay-Adik-Tn-Hilmi-Konvo-UPM-Ke-42
Akhirnya adik kepada Tn Hilmi  Abam Bomba Ganu Kiter berjaya menggenggam segulung ijazah pada #KonvokesyenUPM ke 42 baru-baru ini.

Tahniah daripada kami di #WarihHomestay kepada Tn Hilmi sekeluarga.

Semoga adik beliau terus berjaya dalam bidang yang diceburi, Insya Allah.

Kepada Tn Hilmi, jutaan terima kasih kerana sudi menjadikan Warih Homestay sebagai port mereka setiap kali turun ke #UPMSerdang.
Warih-Homestay-Tn-Hilmi-Beri-Kepok-Ganu
Warih-Homestay-Tn-Hilmi-Beri-Kepok-Ganu
Timakasih juga sebab bagi kami rasa kepok Ganu yang sedap nih...perrgghh..!



Kami pernah memuatnaik citer diorang lepak kat #WarihHomestay kat sini

http://www.warihhomestay.com/2018/01/ilmi-repeat-guest.html

dan sini...

http://www.warihhomestay.com/2017/05/testimoni-ilmi-dungun.html


Moga kita ketemu lagi di lain kali, Tn Ilmi Abam Bomba Yg Berjaya....!!

- Warih Homestay -
011.525.99.620